torsdag 4 december 2008

Bright eyes

Häääjjjjjjjj....
Idag hade jag och Daniela abcd-damp och sprang runt på stan,
Vi buttade varandra, slog varandra med lakan, skrattade, fastnade framför Ben & Jerrys frysen på konsum, körde självbetalning av tuggummin som ändå inte smakade nått.. och mucho mer.

Nu kom jag och tänka på en sak.
För några veckor sen satt och Daniela och tittade i en pärm där mina röntgenbilder för armen sitter och eftersom Daniela ville se hur min trasiga arm såg ut var jag snäll och visade. Sen när vi bläddrade igenom pärmen hittde vi en faktura från SRK och så säger Daniela:
D: Åh, där har jag också ridigt!
J: Fan vad ballt!
Efter ett tag..
J: Vänta, var du på något ridläger?
D: Aa, på sommaren... typ för några år sen :)
J: Haha trillade du av en häst som heter Raffe då?
D: HAHAHAHAHAHAHA jaa, det var jag!

Jag tyckte väl jag kom ihåg en blond liten busunge från det lägret. :)
Så jag och Daniela kunde alltså redan känt varandra,
rackarns så det kan gå! :O

Meew fucking peew

1 kommentar:

Anonym sa...

meew fucking peew! det där ögonblicket är fan guld! <3 hihih. för vi är så himla bra, tralalalala-la