måndag 26 januari 2009

Man must dance

Sitter här och dör lite, har precis pluggat FEK som en häst med Emma.
Vem bryr sig om soliditet och ränteabilitet? inte jag! fethajja det!

Åh min mobil avled igår, rip, så nu har jag en supertrendig Nokia setnåldersfan!
Fuckingfuckfuck, jag vill ju ha min pinkypinkfancyphone. Satan säger jag!
Hur kunde den lämna mig sådhär med herr Nokia?!
Ingen vet..

A monkey needs to dance?
A Jossan needs to sleep.
I thinkithink.

På lördag kommer fransmännen! Det kan bli roligt :D
Förutom att min inte pratar nästan någon engelska vilket betyder att jag måste prata franska..
kommer det gå bra eller?
Skulle inte tro det.
Jag fattar inte det här med att de vägrar lära sig engelska, alla andra gör ju det?
Så FÖRIHELVETE Frankrike, LÄR ER ENGELSKA!
Så mår nog alla bättre!
Jag tror.

Nu är jag trött som en c-vitamin och jag ska keka apelsin!

1 kommentar:

Anonym sa...

men nu har du en ny snygg brownie-jag-vill-ha telefjun ju :D