lördag 31 januari 2009

Sju timmar

Om 7 timmar kommer dom,
om 7 timmar har jag inget liv längre,
om 7 timmar måste jag prata franska 24/7,
om 7 timmar är Fransmännen här.
Äsch dåååå, kan bli fjudigt, eller?
Ingen vet.

9 februari ska vi till Rommeliiitooooo, det blir niiice!
Jag, Daniela och Steninger ska åka bräda for the first time, kan bli...kul?
Naee inte kan, det KOMMER bli kul! ^^
Bara ingen bryter benen så äre ju lugnt ;)
Fast jag har räknat ut att även om jag ocn Daniela skulle bryta benen skulle de hinna läka till påsklovet, och då ska vi till IDRE! så det är ju pill ändå.
Och föresten hade jag inte planerat att bryta nått så de e chillipilllipill.

Åh nu ska jag berätta nå kul va.
Igår fick vi tillbaka våra prov i rättskunskap och då fick vi också veta hur vi låg till.
Jag: Aa var ligger jag då?
Fuckinglars: Det lutar mot mvg.
Jag: YEES!
FL: Oj nej, jag sa fel.
Jag: VA?!
FL: jaa men alltså jag gjorde ju det.
då kastade jag provet på honom och gick därifårn.
VEM FAN GÖR SÅ?!?!?!
Jävla CP!
GAH!

Nu ska jag kratta.
INTE!

1 kommentar:

Anonym sa...

ragnhild :) <3