söndag 19 juli 2009

I'm still a rockstar

Back, från en supermysig vecka på landet med Sara och familjen.
Veckan bestod mest av sol, bad, åka båt, paddla kanot, bli attackerade av äckliga fåglar, jaga mygg, morgonpigg Joss, morgontrött och irriterad Sara, badminton, glass, solnedgång, kort, gulliga kusiner, åka ring, flytvästbad, sola på en ö, maneter, orm, fiskaaa, sköna täcken, karate, värme, skratt och muy annat :)
Härlig vecka, I like a lot :) Maha.
Jag saknade dock min lille hamster :)

Nu är det två dagar kvar, fattar inte. Det har gått sjukt fort. Tänk när vi bokade i januari liksooom. Maha. Men jag är PPEEEEPPPPPP! Det kommer bli grymt, grymt, grymt!
BULGARIEN HERE WE COME!
Håller på och packar lite sådär, vad ska jag ha med mig? Jag behöver hjälp. Haha! vilken tur att Daniela kommer hit och hjälper mig senare. Jag tycker om henne <3

Innan det ska jag träffa min lille vän Jonas, maha. Ska bli muy kul att träffa honom igen :) Har saknat våra promenader faktiskt :) Hihiho.

Emmski, jag saknar dig :( Where areee youuuuuuuuu?

Maha. PUSS!

2 kommentarer:

Emma sa...

Du kan hitta mig hemma :D eller, större chans är nog att du letar på mitt jobb, för där är jag ju dygnet runt känns det som. Döööööööööööör

Lille vän Jonas sa...

Ja de får bli fler promenader! Fast du drar ju nu och sen drar jag så de kanske tar ett tag tills nästa promenix