tisdag 21 juli 2009

Nervvrak? Nejnej.

Om 3 timmar och 20 minuter lämnar vi och 10 till södertälje.
Om 8 timmar och 20 minuter lyfter planet från Arlanda.
Om 11 timmar och 20 minuter är vi i BULGARIEN! WOOOHOOOOOO!
Har längtat så jävla mycket, det kommer bli grymt! :)


Haha det är bra att jag vet var jag har dig baby!
JL: Åh herregud jag ska vara med dig i en vecka! Hur ska detta gå?
JS: Vadå? Jag är ju rätt gulliiii, och när du tröttnar kan du bara ge mig till Daniela, Hon tröttnar aldrig! :D:D

Näe nu ska jag fixa det sista och försöka att inte få panik maha!
Ses om en vecka Sverige! <3

1 kommentar:

JELLO sa...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Bulgarien sha-la-la-la-la-la! :D :D :D :D :D :D

mah! jag tröttnar aldrig :D det är snarare tvärt om. samma stund som jag lämnar ditt hus drabbas jag av tristess och vill klättra på väggarna ><

BULGARIEN BLIR GRYMT !!!! <33333