måndag 24 augusti 2009

Back on track

Tjollahopps (:
Då var första skoldagen avklarad. s07, vi går i trean nu. Sjukt. Men det kändes faktiskt ganska bra, mitt schema är inte så hemskt och jag tror det här kommer bli ett bra år. Hoppas på det. Tror det.
Jag och Daniela hoppa av Engelska C innan den ens börjat. ooooops. Men det gör inget. Det känns bra.
Champagnefrulle var det i morse också, gick upp svintidigt och det var anuskallt ute. Men det gör inget, för det var muy mys. Bra intiativ där (:

Jag är besviken...Ledsen.. På dig.. Vad har jag gjort, som ger dig rätt att göra som du gör?
Jag förstår inte. Har jag rätt att känna som jag gör? Kanske inte.. Jag vet inte. Jag vet ingenting längre.


Maow Puss.

2 kommentarer:

jenny sa...

Vad fin du har gjort bloggen gumman!

Joss sa...

Tack hjärtat! Fast det är Daniela som har kirrat haha ;) Maow!