måndag 17 augusti 2009

Honesty

Zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup?
En vecka kvar nu, en vecka kvar till skolan börjar. Känns sådär faktiskt. Vill verkligen inte tillbaka till skolan än! Usch. Känns ju ganska surt om jag säger så.

Den här sommaren har varit grym, helt underbar.
Bulgarien 09 - Ett minne för livet.

Senaste dagarna har jag spenderat med mina gosvänner, me like me like.
Såg Pearl Harbour med Roberto (som höll på att slakta mig när jag sa att jag inte sett den) igår. Jag förstår varför han tänkte slakta mig nu. Filmen var grym och jag grina som en snorunge. Så har ni inte sett den, se den!

Idag blire anatgligen gos med Serafina, mysipys! :) Hihi Kluutt.
Just det! Jag har köpt världens finaste klocka, är verkligen kär! åh love it!

Maha pussjaaa.

3 kommentarer:

Emma sa...

Vad bra att du tyckte om klockin :D den är megaschnyyyygg!

Josss sa...

ÅH taaack, jaa jag älskar den! Och din med, den är också galet snygg!

Emma sa...

megaschnyyyyygg :D