måndag 5 oktober 2009

Ja men jävlar.

Såhär fokuserad är jag när jag pluggar. Love psyokologi <3 not.
Jag skulle nog passa i slöja...

Har jag sagt att vår psykologilärare kastade en penna på mig helt oprovocerat?
Nu har jag. Han är normal

Den här veckan händer mycket kul grejer. Imorrn har jag muntliga i franska med dom två bästa i franska steg 5 och jag är sämst YAY. Vi ska också på nån jävla grej med samhällskunskapen och då försvinner min sovmorgon. Kul. På onsdag har vi prov i samhälle, torsdag inlämning i svenska, fredag prov i psykologi. Daniela, om det finns en gud, hatar han mig också.

3 veckor kvar till lov i alla fall, sen HEJDÅ FRANSKA och HEJDÅ MATTE!! SES ALDRIG MER IGEN!!!!!! Fan vad nice! Känner hur livslusten kommer komma tillbaka då :D MOUHAHAHA.
Nej jag har inte damp, behöver ni undra?

Om 20 dagar är jag 18, fan vad nice!!!! :D

Nu jävlar ska jag nog äta bullar :D
Men det är ju lite olika det där.

1 kommentar:

Daniela? sa...

det är ju lite olika det där ja! <3 det är ju inte lätt att ha hela universum emot sig skulle jag vilja säga