söndag 18 oktober 2009

You and I both

Jag vill ta studenten. Jag vill slippa skolan. Jag vill göra vad jag vill. Jag vill till florida.

Har just skickat in en crappy hemtenta i samhälle. Gick ju åt helvete det där. Men jag orkar inte mer.
Det är lov om en vecka och innan det har jag 2 redovisningar och 2 prov. KUL liv jag har.
Och tror inte att jag kan vhilla på lovet, neeeej. För efter lovet har jag matte C nationella, mafö inlämning och svenska inlämning. Känner hur jag älskar mitt liv just nu....

Jag fyller år om en vecka, det är positivt i alla fall :) Hihiho.

Hade en jättemysig kväll i fredags med spel och kul folk. Haha skratta så jag dog.
Körde bil igår och var duktig tjej. Pluggat som ett djur har jag också gjort. Love it.

Nejvadfan. Duschen väntar.
Pusshelvete.

1 kommentar:

Maliiin sa...

Åh ja Jossan du ska också vara med! =D fick reda på det dag ju =D wiewiewie :D