måndag 15 juni 2009

<3

hej jag heter Daniela och kommer va trött tjej imorrn!
jag kan inte sova. fast i för sig har jag inte försökt ><
men har en känsla av att jag inte kommer kunna de^^ he-he
clever. jag saknar min Jossss! :(

meneee, nu tänkte jag såhär att jag ska berätta lite grejer som jag tycker är kul(:
- Jos fyller år den 25e Oktober och jag den 29e^^ så vi är Stjärnsystrar ;)
- vi gick på samma ridskola och i samma ridgrupp när vi var pluttar, å de var tänkt att vi skulle byta telefonnummer å grejjer men sen blev det inte av :$ tänk att vi hade kunna vara kompisar redan som minis!
- vi har gått i samma klass i två år, men det var för 'bara' ungefär ett år sen som vi börja umgås på riktigt riktigt och vi har kommit jättenära varandra på kort tid! <3
- ungefär 70 % (kan jag tänka mig) av våra inkorgar består av sms från varandra.
- vi ska till Bulgarien tillsammans och det finns inget som kan slå hur jävla kul vi kommer ha där! sådeså. pilutta er! *lipa*
- jag kan säga vad som helst mellan himmel å jord till henne, och jag säger ofta de saker jag inte borde innan jag tänkt efter, men som jag göe ändå. som t.ex. "jag måste bajsa" å sen går jag på toa. och jag kommer aldrig sluta va hennes knasboll och säga såna grejer för jag vet att hon tycker om det!
- jag tycker om henne mest! <3

puss på dig gullebulle

1 kommentar:

Josssthegosss sa...

I miss my DaniJell-O toooo :(
Leka imorrn baby?

Bulgarien kommer bli grymmmmmmmt! :)Eller vänta, det kommmer bli bäst! :D

ME LIKE MY DANIELA A LOT <3