tisdag 23 juni 2009

Live your life

Jaa, jag vet. Jag är dålig på att uppdatera bloggen. Men nu så tänkte jag att jag skulle göra ett försök.
Jag kollade nyss min mail och såg att jag fått biljetterna till Bulgarien, vi åker för övrigt som 28 dagar! Jag längtarlängtar!
Jag saknar Jello :( Var är du bebis?
I söndags lekte jag med Sara, pluttunge det där. Igår träffa jag Emmski på stan och åt glass :) GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!
Just det, jag kirra mvg i reilgion B. Skäms att jag ens tänkte på skolan nu, jag vet. Men det var faktiskt Emma som påminde mig om att kolla och då var jag ju tvungen. Mihi.

Midsommar var gos, trots det äckliga vädret :) Spenderades med två av mina bästa!
Nu har sommarvärmen kommit i alla fall, och jag gjorde premiärdopp i poolen idag, as skönt kan jag ju berätta, för satan vad varmt det är ute! Helt underbart. Efter jobbet bytte jag direkt om till bikini och slängde mig i vattnet.. NAAAAAJS!
Lite bilder från i söndags. Sara är en gulleplutt.

3 kommentarer:

Jello sa...

träffas nån dag ?

Jello sa...

HAHAHAH. jag fick åkså MVG >< SÖt bild pårej förresten <3

Sara sa...

haha naawi, sötan då, me love you a lot !