måndag 1 juni 2009

Nej.

Ibland är jag duktig och ibland inte,
Ibland försöker jag vara duktig men det funkar inte alltid.
Jag har försökt plugga matte idag eftersom vi har prov på onsdag, hur bra tror ni det gick?
Jag ger en ledtråd: ANUS!
Aja fick i alla fall MVG i UF, så jävla skönt! Avveckla gjorde vi idag också, så nu finns inte Memorit UF längre. Känns bra, men ändå konstigt? Fattar inte. Aja, mvg LOVE IT!

Sen ska jag ju bara berättta att idag jag har badat!!
Så jävla bra är jag, och först i var jag också! Grymt.

Nu ska jag nog krypa ner i min lille säng och ladda för imorrn.
Skola, köpa studentpresent och plugga matte, kan det blir bättre?
Dör lite. Jonathan, vad bra det skulle vara om du var tjej.
Eller nej föresten, tar tillbaka det. Fortsätt vara kille, det gör du bra!

Haha vad jag svamlar.
Puss

Inga kommentarer: