söndag 19 april 2009

Feelgood WOOHWOOH

Nu är jag hemma igen efter en vecka i Idre med La famille + Daniela :) Jenny, nu räknade jag in dig i familjen, just so you know:)
Veckan har varit grymt bra med mycket skidåkning, snowboard, afterski, ringdans, rappa kalja, med andra ord, damp, skratt, bus, tröga liftvakter, efterbliva lifttränagre, konstiga gubbar, bitterfittor på ica, musik, liftcompetition, bilder, bra väder, dåligt väder, död svanskota, tåg, buss, schteek, trilla i gröna backar, rödafuljävlapjäxor sista dagen, och mycket mycket mer! HAPPINESS!

40 minuter efter vi kom in genom dörren igår, efter mycket spring och fix kastade vi oss ut genom den igen och det bar av till åsbovägen där Jonte hade 18års party. Mycket lyckat! Och grattis igen Jonte, du är GRYM! :D runt tre i natt rulla jag och Daniela in här och ner in sängen på direkten, så skönt! Jag hade ju lite ont i fötterna ;) Nya klackar + dans en helkväll = ontiontont ;)
Men jag överlver, fett bra va?

Nu borde jag ju plugga egentligen, men orkar jag? Nej. hihooo, så let's skita i det och leka istället!
I like a lot!

2 kommentarer:

malin sa...

ÅH varför köpte inte jag också dom skornaaa för!? :D Söta!

Josefin sa...

Åh men dom kanske finns kvar så du kan köpa? :)