torsdag 2 april 2009

Spin around

Hellooo motherfuckersssss, läget yao? bra?
Tänkte väl det ;)

Sjukt härligt väder ute, värsta vårkänslorna, jag gillarrt masssaaa vaaa!
I tisdags var jag tvungen att gå 10 min tidagare från idrotten pga tandläkartid (Skopunkten med Jenny och Malin). Jag köpte jäääteeefiiinaaa skor :) Tre par faktiskt, jag är nöjd :)
Nu har jag köpt mina älsklingar igen, fast i rosa den här gången, för dom svarta fanns bara i stl 41, tror ni jag kan ha det eller? Nääääääeeee.

Igår vare första April och jag lurade mina gympaungar att de bjöd på gratis glass på Ellbe ;)
Hiho dom gick faktiskt på det, dom blev sura och jag skrattade :) Som det ska va?

Meningslös dag i skolan idag, svar ja! Men jag och Emmsi kirra lirre dirr och köpte glass, mucho gott kan jag ju berätta! :) Sen lekte jag och Daniela massaaa meee, så det var nice :)

Imorrn har jag sovmorgon och det är fredag, skööööööööööööööööööööööööööööönt!

Kisses and goodbye
Josefin aka birdie-namnam

Inga kommentarer: