måndag 20 april 2009

@ SCHOOL, GROOL :D

Jag sitter i fysiklabbet och försöker skriva på min religionuppsats, gåre bra? Svar nej.
Kul att vara tillbaka i skolan? Nej.
Vill jag tillbaks till Idre? Ja.
Pallar jag? Nej.

Daniela är en sneeelheeest. Puss på dig gullet! :) Tur att jag har henne här nu, annars skulle jag dö av tristess. Jag vet, det skulle ju inte va kul.

Jävlar, det luktar sjukt mycket parfym(?) här nu. Luktar inte så gott, gasmask? Ja tack. Hihioo.
Nu ska jag förstätta med min uppsats.
Lycka till Josefin!
Tack, det kan behövas ;)

3 kommentarer:

sneeelheeest sa...

it would suck. don't ever leave me baby! <3

jag tycker det känns bra att klicka runt mig på internet å läsa bloggar istället för att plugga ^^

Emma sa...

svar: klart jag hade! ;) hihioho

lycka till med rellen :D

jenny sa...

hehhe, har du skrivit klart uppsatsen ännu då ?<3