torsdag 9 april 2009

PÅSKLOV!!!!

Nu har jag påsklov, åååh fan vad härligt :)
Imorrn kommer Roberto hem och på lördag drar jag och Daniela till idre, lite dålig timeing kanske, men det kommer bli grymt kul :)

Idag var jag kyckling, med mitt nya gula linne, åh love it! :)
Jag har städat och lagat mat, pluspoäng till mig! :)
Snart kommer Daniela och Emmsi hit, pluttardåååå, dom åt nancys utan mig, inte okej :O
Mina grannar/gympabarn + några andra ungar gick påskkäring här för en stund sen, otroligt söta! Även om dom snodde mitt godis ;) Haha nej då, jag har fortfarande kvar :)

Just det, Max åkte till Portugal idag, hoppas du har det toppen! :)

Mitt hår är slitet, men jag får inte klippa det förran den 25 April och då har jag väntat i 6 veckor!
Jag måste verkligen älska min frisör :O

Aja, nada intressant att säga nu nej, så pussförihelvete :)

Inga kommentarer: