söndag 15 februari 2009

Does your mother know?

Godmorgon i lingonskogen, eller blåbär om ni hellre vill det! :)
Klockan är kvart över 9 och jag har vart uppe sen halv, äre inte bra så säg.
I och för sig skulle jag ju inte vara det om jag inte var tvungen men ändå :)

Igår vare alla <3 dag och jag hade mucho mys med mina små vänner :)
Men det var synd att Daniela aldrig hann komma :( Saknade dig mucho hamster :)

Varför ska det vara så jävla svårt?! Jag får damp!

Min hjärna är mos, som vanligt när jag behöver den som mest.
Fast det kanske inte är hjärnan jag ska lyssna på den här gången?
Fan då.

Jag köpte nya skoisar igår, mycket finelifina! :D

Nu ska jag snart gå till le bus.
Meeeeerf.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag sakna dej också <3 MIN BLOGG ÄR TRASIG :'( måste fixa. jävla skiitsak.

varför är din hjärna mos? prata med mig sen <3 pussss