fredag 20 februari 2009

No stress

Nu har vi stått på våga vara egen mässan i älsjö med vårt företag både torsdag och fredag. yay.
Det var sådär, det var rätt kul ändå, men stressigt och jag var rätt opepp. Vi hade sämsta monterplatsen, men vad ska man göra? ingen vet.
Carl blev top 5 säljare och vi är STOLTA!

Nu är det i alla fall lov och det ska bli sååå skönt! Jag är slutkörd liten hamster.

Ajuste igår, vet ni hur sur jag blev eller?! ville slå någon.
När jag skulle åka bussen på väg hem och tog upp min ipod var den helt död! Jag hade laddat den så att den skulle ha batteri men då hade skiten legat på hela dagen. Fuck.

Äter du gurka? Det gör inte jag.
Varför inte, för då ramlar kanske tårna av.
Eller har jag helt fel?

jag vill inte att Daniela ska jobba imorrn. Jag vill att hon ska sova här så vi kan hamstra hela natten. men neej. hon måste jobba :( Jak=Kledsen pånychest..

meewpeew. nu ska jag leka.
puss och pet du är en get

1 kommentar:

Anonym sa...

skaja jobba imörrn elleh? nej? NEJ? nej! hörde jag nej? jag hörde nej. WOOH WOOH. STERKY FÖR HELVETE, SLUTA TA PÅ JONAS RÖV Å KOM Å LEEEK!


hjärtan på dig gullet <33333