torsdag 26 februari 2009

love me hate me

Nu har jag ny design hihi, tack Daniela!
Du är kung!

Igår somnade jag framför tvn med kläderna på runt kvart i 11 och vaknade sen klockan 2 och hade ont i magen som ett cp och var tvungen att gör mig i ordning, lyckat?

Jag har planterat mig i sängen med min vän herr dator och herr tv med gilmore girls. mys.
jag har vart sjuk i 3 dagar nu och jag höll på att dö av tristess förut så jag gick ut och gick. Det var sol och snön smälte, värsta mys :)

Nu har jag och Joss biljetter till Pink, det kommer bli grymtilainen!

Roobertooo, ta studenten och kom heeem vaaaa! Vi saknar dig här hemma hamsterberit! :)

Åh vill ni veta eller? jag kan andas genom näsan igen, Fraaaamsteeeg! :D

Puss och smek liver borde vara en lek

1 kommentar:

Anonym sa...

allt för dig gull <3