lördag 7 februari 2009

Miss the frallor

Tjena mittbena!,
Sitter här hemma hos min jos och väntar medan hon blir ren, alltså inte djuret utan bara ren :)
Vi har vart i skräris och kirrat present till asset, mucho fina grejs, om jag får säga det själv :)

Gaaah får damp på det här tangentbordet, det är mongo!

Idag åktre frallorna hem, trodde jag skulle tycka det var as skönt, men det är as trååkigt :(
Helt sjukt att man kan lära känna människor så fort och tycka om dom så mycket efter bara två veckor. Dom var, som carina säger, guld.
Det suger att vi kanske aldrig kommer träffa dom igen. Bajs.

Den här veckan har varit sjukt kul, och jag är så glad att jag gjorde det här!
hyvens Lena!

Igår var vi ute i skogen (enhörna) på fest med frallerna, det var niiice.
Men min Emmsi vred om knät och sitter nu på akuten. stackars :(
Det var i alla fall tur att hon hade mig, amanda, daniela och Mattias igår, annars hade hon aldrig kommit till bussen, vi bar henne nämligen hela vägen, och söt var hon!
Hoppas det blir bättre Emmsiplutt! <3

Ikväll blire middag med hackelihackad tacos hemma hos katten, det kommer bli såå mys!

Nu ska jag leka med en potatis.
Näääe

2 kommentarer:

Anonym sa...

:( :( :( :( :(
jag kan inte gååååå.
det gör bajsont. bläh.

Anonym sa...

jag vill att mitt hjärtegull ska åka snowboard med mej imorrn! annars blir jag ledsen :(