söndag 22 februari 2009

I can see you din lille faan

Lovlovlovlovlov, fan vad skönt!
men tror ni jag får sova imorrn eller? eh nae, för jag ska på sjukgymnastik, kul va?
Plåååååååågas.

Meewpeew, igår var jag och Daniela på biolainen och såg i taket lyser stjärnorna, mycket bra film, kul bara att jag tjurade som en liten unge, men det är okej.
Sen såg vi the note book, alltså jag och Daniela sa ungefär 2 ord till varandra under hela filmen som är två timmar, då är filmen faan bra alltså, för det är inte lätt att få tyst på oss kan jag ju säga ;) hihooooooooo

Jag och Joss kanske ska på Pink i november, sååå grymt!!!! :D

Men kan det bara bli sommar eller? fandå. Snöhelvete, dra, smält, dö!Whatever bara det blir varmt snart!

Miss those days

Imorrn blire frullilainen på nancys med hamsterihamstera <3
Kääääääärlek


1 kommentar:

Anonym sa...

I miss those days to, and I miss you babe!