torsdag 26 februari 2009

Vad blir det om man korsar en Daniela med en Josefin?
Svar: Ett hamstermongo med otroligt skön humor, eller?
Varför blev jag plötsligt sugen på mango? Ingen vet.

FluuupFluuup

Live från the sterkys:
Jag: Anton kan du smörja den här formen?
Anton tar fram flytande margarin och häller lite i formen, tittar lite fundersamt på mig och säger: Vadå? Ska jag typ använda händerna?
Jag: Hahaha lille vän, prova med papper?
Nämnde jag att min bror är 12? Han är ju för gullig!
Ändå är det till mig mina päron säger att jag borde tillbringa mer i köket?
Inte lätt.

Jag dör lite av tristess just nu. Fandå, Daniela sluta träna och kom och lek med mig?
Jennyyy, ring mig snaart vaa så jag slipper avlida här i min ensamhet, okej? :)

This time, I wonder what it feels like,
To find the one in this life,
The one we all dream of,
But dreams aren't just not enough.
So I'll be waiting for the real thing,
I'll know it by the feeling,
The moment when we're meeting,
Will play out like a scene,
Straight off the silver screen,
So I'll be holding my own breath,
Right up 'til the end,
Until the moment when,
I'll find the one that I'll spend forever with.

Inga kommentarer: