fredag 27 februari 2009

If you're a bird, I'm a bird

Eller: Si tu est un canard, Je suis un canard.

Jag rensade ur min väska nyss och vet ni vad jag hittade?
En zoo klubba :) Daniela, du vet den du gav mig i älvsjö?
Hur glad blev inte jag? Feting gott ju!

Jag gillar att jävlas med Antons kompisar haha :)
Någon av hans kompisar ringer:
K: Hej är Sterky hemma?
J: Jaa, du pratar med henne nu :)
K: Men neeeej, inte du! Anton!
J: Jahaaa, säg det då. ANTOOON?!
Hahaha jag är bra :)

Fan vad jag hatar när youtube laggar, dö liksom, jag vill ju lyssna på massa bra musik jag inte har ;) Meeerf.

Pusss vaaaaa.

1 kommentar:

Anonym sa...

je suis le canard de JOs! <3

Hahahah, fett bra ju >< jag bjuder på överraskningar heheh :D

mwihih, stackars pojke =P

säg vad jag ska skicka så skickar jag (: <33