onsdag 13 maj 2009

I dina ögon

Dagen började med franskaprov som gick totalt åt helvete. Skulle inte bli förvånad om det blir IG på Läsförståelsen. Men helt allvarligt, hur ska jag kunna intressera mig i ett ämne när jag blir arg så fort jag ser läraren för hon är så jävla efterbliven? Svar: Det går inte. Det blir bara högre och högre krav men jag lär mig inget nytt. känns det bra? Nej.

Sen fick vi tårta i skolan för vår kära skola fyller 10 år. Grattis? haha.
Aja tårtan var god om man tog bort grädden he-he. Meeeeeew.
Jag är hyperaktiv tror jag. Men det är okej :)

Idag var det sista gympan för terminen, eller jaa, i brunnsäng i alla fall. Sen har jag ju sista gympan i oxbacken på söndag, men i alla fall. Otroligt skönt :)
Gympan gick bra i alla fall och Jonas kom och sa Hej :) Mucho trevligt! :)

Mihihi, imorrn tar Daniela bort sin tandställning, så nu kan vi börja kalla alla andra för braceface igen! Värsta bra! Hon är lite otålig kan man säga.. men jag förstår henne, det skulle jag också vart :) lovar att hon ligger hemma i sängen nu och försöker tvinga sig själv att sova bara för att det ska bli torsdag fortare :)

Hihi, snart äre Greys och jag bara måste se!
Kyss och smek livet är en lek

Inga kommentarer: