torsdag 21 maj 2009

the worlds greatest

DaniJell-O's here!

eftersom Jossan är förlamad i fingrarna och inte kan uppdatera gör jag det åt henne^^ isn't that just great? ;)
å Sterkmeisters vägar ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
men de är okkk^^

äntligen har jag fått ett smeknamn!
så nu är det DaniJell-O, Ullkvinnan och Sterkmeister som gäller >< BOYAAH!

moahahah.
igår var det Rappakalja och Med andra ord som gällde(:
jag har uppdaterat mitt ordförråd med två väldigt nödvändiga ord:
1. tölig (långrandigt pratsam). som i: Fan vad tölig du är!
2. ampernos (HEMLIG BETYDELSE). som i: Jörgen din jävla ampernos!
hahaha. l o v e l y

iallafall så ska Ullkvinnan å Sterkmeister hälsa på DaniJell-O i hästhagen ikväll(: looking forward to it^^

förresten, Jos, om rätt ska va rätt så är väl det rätta att du vet mitt lösen till min blogg? så att du också kan skriva helt meningslösa bajsfyllda inlägg(:
så här har du: ***********
(du hittar det i ett opublicerat inlägg här i bloggen)

PEACE OUT!

Inga kommentarer: