fredag 1 maj 2009

Sommarnatt

Valborg igår, haha ni alla märkte ju hur det slutade för vissa i mitt förra inlägg ;) Haha, det är inte lätt att Daniela kan mitt lösenord till bloggen ;) Äsch, hjärtegull, du är bäst!
Runt klockan 6 gled jag och Daniela in till Fredrik, där vi börja grilla och grejer :D Det var mucho mys tycker jag! Jag och Daniela stog på händer. Det gick fett bra.....för mig...Daniela, smutsa ner sina byxxxx lite, men jag tror hon var rätt nöjd ändå, för sen skulle hon nämligen göra det igen haha. Men det fick hon inte nej, not so much.
På vägen hem från Fredrik träffa vi en Jonas och Daniela skrattade oavbrutet i typ 25 minuter, haha och vägrade berätta vad det var hon skrattade åt, inte okej. Men nu vet jag vad det var och det var lite kul, men inte 25minutersgapskrattanfalldampkul. Det är det bara om jag är med och skrattiiiii. Haha you get it? I do not.
Nått som inte var så kul var att jag hade ont i magen hela kvällen, och när vi kom hem och skulle sova somna Daniela dirkekt och jag låg där och led. haha inte kul det där. Fast jag knarka ipren så det gick över till slut, fan vad grym jag är då ;)
Nää men puss nu ska ni få se en bild kasnkkkk.


1 kommentar:

malin sa...

Jag veaat:D myyyyyyys ;D<3