tisdag 5 maj 2009

Stormy nights

Idag Cruisade jag, Daniela och Mandy i Party-Gunnel (Amandas bililainen). he-he.
Vi körde först drive in på donken i moraberg där hon som tog beställningar var helt wierd och as trög.
Hon: Hej och välkomna till Mcdonalds var så god och betställ.
Amanda: Hej! vi vill ha... haha vad vill vi ha?
Vi prata lite och bestämde oss, men när hon skulle beställa så var det helt tyst och människan var helt borta haha.
Amanda: Hallå kompis? :(
Hahahahah jag dog.
Sen beställde vi tillslut i alla fall, och fick flurry med maränger och chockladsås istället för oreos.. inte lätt, men det var GOTT :D
Sen Cruisade vi vidare runt i i södertälje med Markoolio på högsta volym och tuta på massa småungar :D Meeeow vi är kul :)
Gunnel imorrn med Amanda? Jag tycker.

Sen tänkte jag bara säga att Naturkunskap suger snopp.
Puss.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hahaha, jag skulle gå in på din blogg, men jag råkade skriva in fel så jag kom in på nån sida som handlade om bibeln, haha

Joooossss aka Jesus sa...

Hahaha fan vad nice ;) mitt andra jag you know ;)