lördag 2 maj 2009

Två hjärtan i brand

I morse vaknade jag så som alla vill vakna... Halv 10 började min mamma dammsuga, vem gör det halv 10 på morgonen? Snacka om att jag blev lack. Inte okej.
Sen chillade jag runt lite hemma hela förmiddan och sen tog jag bussen till stan för att träffa Petra. Mycket mys! Det var ju ett tag sen sist, vi borde ses oftare :)

I kväll blir det mys med Sara och Daniela(?). Kom ihåg vad jag sagt Daniela! Hihihiho:)
ÅH, vi borde köpa B&J glass, så gott. hihi, jag vill jag vill jag vill!
Kul att alla ska ut i kväll, kan jag gå ut eller? Nej. Kunde inte min mamma tryckt ut mig 6 månader tidigare? Tydligen inte.

Har jag nämnt att jag har världens underbaraste, grymmaste, goaste, gulligaste, snällaste, knäppaste, braigaste och finaste Snuffe? Daniela, the one and only <3

2 kommentarer:

Snuffe sa...

ikväll blir det mys med Sara och Daniela(!)

inte utan dig hjärtat, det vet du!(: det är du och jag <3 det är så det ska va tralala.

gaah. du är så jäkla söööt! <3 kärlek till dig

Josss sa...

Braaa, nu blev jag glad :)
Du och jag, FOREVAAAAAH <3 hihi
Du är sötast, Love <3