torsdag 28 maj 2009

S E G E R T Å G E T

Idag var jag i skolan 1 lektion, egentligen 2 men den första behövde jag inte gå på. Känns bra.
Vaknade i morse och mådda som ett anus, så stanna hemma på förmiddan, kom till skolan vid halv 2 för att gå på religionen, tror ni jag behövde vara där eller? Nej.
Sen vare drama och jag kirra hem ett MVG. Whoopwhooop. :)

Nu har jag precis skickat iväg ett utkast av min religion till Magnus, känns bra.
Damn him, om han inte tycker den är bra. Det måste han! Även om jag tycker den är crap.
Just det, fick tillbaka mitt franskaprov idag och världens största chock. Mvg... Jag fatta ingenting! Men glad blev jag! :)

Imorrn äre Fredag då blire mys med Daniela, Emmski och Stonie! Jag längtar!
Vi ska keka glass och kolla systrar i jeans, en sån där riktig tjejkväll! Mys!

15 dagar kvar till sommarlov. UUUUUUUUUUUNDERBAAAAAAAAAAAAAAART!

Inga kommentarer: