fredag 22 maj 2009

Wildwood flower

Idag har jag bara gjort saker jag inte borde gjort. haha.
Jag kallar det priorotera.
Jag åkte ner på stan fast jag borde vart hemma och pluggaat. I och för sig köpte jag present till Jonathan, så helt onödigt var det ju inte. Men i alla fall.
Jag åt på Nancys fast jag verkligen inte borde det med tanke på min ekonomi sen jag betalade vår resa. he-he.
Inte så duktigt av mig, men vad fan. Jag överlever.

Åh Jenny har köpt världens finaste klänning till Jonathans student. Alltså verkligen typ det finaste jag sett. Jag är så avundsjuk. Ge mig den!
Jag måste också hitta en klänning. Går det bra eller? Nej. Mamma måste åka med mig till skäris hihi. jag gillar.

Vi kolla på Walk the line i skolan i veckan, sjukt bra film. Helt jättebra.
Fluff

Inga kommentarer: