lördag 21 mars 2009

<3 Lördag

Jag har fått höra att jag är negativ i min blogg? Hmm, förstår inte varför :O haha!

Nää men jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg med bara positiva saker hihi, tror ni det går?
Ingen vet.

Jag älskar lördagar, sova ut, göra vad man vill, vara fri. Helt underbart.
Det är bara 12 veckor kvar till sommarlovet, hur bra? :)

Igår var jag och keka på Stanley's med Jenny och alla, för att fira att hon fyllt 18. Helt sjukt god mat bjöds det på och sen bar det av hem till Jenny där vi pratade, körde twister och lekte leeekilainen, det var värsta mys :) Nämnde jag att hon fick spa-behandling värd 800 kronor, meow jag är inte avundsjuk :) hihiho

Idag har Daniela Seriefinal med huddninge mot Gotland, lycka till bebis! Kroosssa dom jävlarna!
Och gör det fort, så du kan komma och leka med mig sen, hihiho!

Just det, Max, jag lovade ju att skirva någe flurit om dig, så då tänkte jag börja med att förklara för alla som inte förstår varför du kallas för max fluff med en bild :)

Förstår ni nu? Bra!
Jaa, nu när vi klarat av det kan jag ju berätta att Max, är världens bästa Max och ingen Max i världen kommer någonsin ta hans plats, du är fett bra Max, kom ihåg det!
Såå hoppas du läser det här nu, annars jävlar! Haha nejdå! hihi jag har damp igen.
Puss skulle jag vilja säga.

Inga kommentarer: