torsdag 19 mars 2009

I'm like a bird

Ibland bara älskar jag skolan, särksilt när jag börjar halv 9 och slutar halv 5. Inte.
Jag tror jag är i skol-koma jag också, Daniela tror nämligen hon lider av det och jag börjar tro att hon smittat mig. Jag bara orkar inte. Det är inte lätt.

Daniela, vet du vad som är skillnaden mellan dig och en bajskorv?
Du bjuder mig på glass :)

Dagens humör: Lite småhappydamp
Dagens gulligaste: Helt klart jag. haha nej, du :)
Dagens frisyr: Lejonman med lite lockilainen
Dagens gjort: Lekt med Daniela in das school
Dagens Längtan: Sommar sommar sommar
Dagens fundering: Varför är det så?
Dagens tråkigaste: Fraaaanska med Corinne.
Dagens Gooigaste: Daniela, helt klart :)
Dagens jobbigaste: städa mitt äckliga rum
Dagens borde göra: Plugga matte och Naturkunskap
Dagens pinsammaste: Ni.

hihiho, jag har damp. Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAH. men lille vän, du har fått det helt om bakfoten, jag ÄR en bajskorv jöö <3

förlåt för skol-koma smittan. var inte meningen :/