torsdag 12 mars 2009

Om jag vore en myra

Vore du en tupp? Eller va?

Jaa, det är ju inte lätt att uppdatera utan internet ska jag ju bara tala om, jag försökte, men inte fan funka det :S Undrar varför, ska nog maila och fråga :)

Jag och hamster sitter och fundrerar lite, varför har vi 1 timme och 45 minuter hål mitt på dagen, och slutar halv fem? Nödvändigt? Nej.

En timma kvar till vi börjar, kanske ska slå en lindboms? Varför inte menar jag.
Idag var det alla skolans matrester nermalda till en "risotto", om det var gott.

Varför tycker alla att fjärilar är så fina, och alla andra insekter är äckliga?
Fjärilar är ju också insekter, borde ju vara lika äckligt kan man tycka.

Enligt Amanda är fjärilar som Ursula i den lilla sjöjungfrun,
kan vara vacker men ändå oooooooond :O

Inte lätt som en plätt, men jag är mätt, så det är ju bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

LETS KIRRA LIRRE DIRR!^^

meneeee. Ursula är ju inte vacker :( hon är lika ful på utsidan som hon är ond.

mihihi. <3

Anonym sa...

Men hon fejkar ju sin vackerhet :)
Hon är ju värsta trollisen juuue :) hihi


Kirra lirre dirr nu? :)

Anonym sa...

AJUUUSTE. i remembeeer^^

DIRR!^^

btw: you rock even more <3