torsdag 26 mars 2009

Cupcake

Hej hopp gummisnopp!! :D
Idag har jag vart värsta happy, eller dampig, det beror på hur man ser på saken, haha ;) Men jag är rätt go ändå, så det gör inget :) Vad gör inget? ingen vet. Nu vet jag ju inte riktigt vad jag pratar om :S

Daniela och Emma har varit sjuka alltför länge nu och är inte friska än, allvarligt, vill ni att jag ska avlida? Nej tänkte väl inte det, bli friska råååå!!!!! :) hiho
Men tur som jag har, har jag mina andra bebisar i skolan åsså jueee, gulliga är dom!
Amanda och jag köpte glass idag, Spirello och sandbitch, gott var det! jaa :)

Om inte Daniela kommer till skolan imorrn har jag lovat att besöka henne ute i skogen med glass och gossip, gud vad gulli jag kan va rå ^^

Imorrn äre fredag, fan vad niiiiice :)
Noll koll kokosboll

Haha jag skulle just skriva just och så blev det jude, haha knasigt ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

du är guuuuulligast!

nu blev jag sugen på kokosbollar :$