torsdag 12 mars 2009

Ett liv som hamster

Jag pratar med roberto i telefon :)
Jag ska flytta till honom när han kommer hem, han ville egentligen ha en hund, men jag tyckte jag var bättre :) haha! Vi kommer ha fett kul!
Kuddkrig, filmkväll, hängmatta och the, hur mysigt?

Han och jag ska tydligen till thailand, Han och jag och Jämten :)
Någon gång när jag har tagit studenten, kan det bli bättre?
Åh, fan vad jag vill nu :)
Nu är det en deal, visst Roberto? :)

Du är en jävligt bra vän,
helt grymt bäst!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så da ske med meg te Thailand =) int illa de int men je kan då int förstå va da ske göra dan nere?=P

Anonym sa...

haha jaa tydligen :) det blir fett bra :) haha!
jag ska leka med dig och bertoo jue, du ska bara veta hur kul jag är :)

Anonym sa...

självklart :D pöss påre

Jämtn sa...

J he låt bra de återstår ju att se...

Josssssss sa...

Du lär inte bli besviken :D