söndag 22 mars 2009

Crap.

Jag tänkte bara meddela att jag hatar matte C! Så jävla värdelös skit! När ska jag använda mig av faktorisering t.ex? Just det, hm, typ, NEEEVAAAAAH!
Varför ska jag då lära mig det? GAH, jag får damp, herregud. Vem kom på att man ska läsa matte överhuvudtaget? LAMEASS! Usch. Kul att jag kommer få ig. Tack Jörgen, tack så mycket. Dina lektioner ger så otroligt mycket och jag känner bara hur jag utvecklas mer och mer. INTE!

Just det, fick sms av Daniela förut:
"Men DÖDA MIG! Jag har väntat på tåget i en hel evighet och tror du inte att det är inställt för att någon dummjävel bestämt sig för att det inte var värt att leva längre och har hoppat just idag, just nu! Det är inte kul längre :("
Du är söt när du är arg bebo! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha 'NEEEVAAAAAAH' >< men liksom, om man blir lärare i matte överhuvudtaget, och speciellt matte c, så är man ju inte riktigt frisk i huvvet^^ så jag anser att vi inte behöver kunna det vi håller på med^^ och att vi dessutom är några jävla försökskaniner gör det inte hela bättre. let's bajsa i det? :)

HAHa. jag är rätt go ja^^

Anonym sa...

jag tycker ni är lite negativa nu ;) matte är ju kul :-D

Anonym sa...

Lille vän, kom tillbaka och säg det när du läser matte C ;)
Då kan jag lova att du inte tycker det är kul längre :P