tisdag 17 mars 2009

tjenare kexet, står du här och smular

Idag hade vi ingen idrott och slutatade 10 över 1 istället för halv 3, otroligt skönt, och så slapp vi Anal-Anders, hur bra? Då hade jag bara Engelska, Affärsjuridik och Svenska.
Alltså våra lektioner med Lars är helt meningslösa, man lär sig ingenting, det ända man hör är:eeeeh och vaaa. Herregud, svårt?

Åh min mobil funkar nuuu, jag är happyface, jaa det är jag :) hihi
Gah, fan vad jag är trött. Helt sjukt.

Daniela, We've done goood, haha :)
Josefin, säger:
HEEJ
Longdon säger:
HAMSTER!
Longdon säger:
Heeejsan

Ni ser allt jag inte gör, men det jag gör ser ni aldrig,
vad får er att tro att jag vill fortsätta göra saker då?

Nej jävlar, jag har sovmorgon imorrn, jag dör vad skönt:)
Birdie-namnam

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA! vi är grymma <3

och bebis, stå på dig. du vet ju själv hur mycket du hjälper till, och du lite de andra gör! det är inte rättvist.


PUSS, you rock <3