tisdag 24 mars 2009

Somewhere over the rainbow

Seriöst, matte c är inte kul. Jag har precis pluggat som en gris, men fattar jag mer för det? nej.
Kommer gå skit i morrn, men jag orkar inte. så puss på matte C, för det kan ta sig!

Haha Maggan har koll, vår svenska lärare kom ner med alla grejer hon skulle ha med sig en halvtimma förtidigt idag.
Maggan: Nej, nu glömde jag kopiera de där papprena jag skulle ge till er.
Jag: Men det gör ju inget, vi börjar ju om en halvtimme.
Maggan: EN HALVTIMME?! Ja men då gör jag upp och dricker kaffe så länge, jag trodde vi började om 10 min.
HAHAHA gotta love her.

Idag hade vi ingen idrott, skönt! slutade 10 över 1 istället för halv 3, jag klagar ju inte :)

Åh Daniela och Emmsi är sjuklingar, kryaaaa vaaa :)
Måste kännas tungt att ni kanske inte kan göra provet imorrn,
inte.

Jason Castro-Somewhere over the rainbow

1 kommentar:

Anonym sa...

moahahahaHAHAHAHAha. jag lider med dig baby <3