lördag 14 mars 2009

Jag <3 Godishalsband

Alltså stan i södertälje suger verkligen hårt!
Jag och Mami var nere idag och jag hittade fan ingenting, helt lame! Usch!

Igår vare gos med Daniela aka hamstermongo, vi kolla lite OC, snackade i mängder och åt gooodis :) Mys som fan var det! kvällen slutade som den brukar när daniela övertar halva min säng, vi ligger och pratar om allt och inget och helt plötsligt blir båda tysta och somnar på 2 sek.
Det är så det ska va! :)

Snart ska jag kila iväg med la famille och fira Jenny som fyllde 18 igår, hoppas det blir trevligt :)
Jag funderar på att ta mig ett snack med hennes morfar som nästan bara pratar finska, tror ni det blir lyckat? Jag tror, jag kan ju typ 2 ord, jävlar vad bra det kommer gå :)

Franska steg 2 är i Paris nu, varför är inte jag där? Jo just det, jag läser steg 5 och då får man fan inte åka någonstans, jävla skit då! Ta dig Coriander!

Näej, FLUFF.

Inga kommentarer: