fredag 20 mars 2009

Do you wanna Fjuff

HOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO.
Tomten kom till mig förut med Ben&Jerry's, fett glad blev jag :)
Nej okej, jag och Daniela köpte den på konsum på stan, men tänk vad förvånad jag hade blivit om det faktsikt hade kommit en tomte....okej, jag vet inte vad jag pratar om :P men det är fett bra!

WAZZZZZAAAAP NIGGAH!
Daniela in tha house^^ let's rock this bitch.
eftersom Max såga mitt skämt igår, tänker jag publicera det här, för den äger sönder vafan :B

alla barnen var människor förutom Max,
för han var en tax!

suck on that.

Josss är och kissar :$ hihihi.
men snart är hon tillbaka! so, i'm over and out! peace man

Men lille vääään, leker du i min blogg igen? :O
hihihihihii.

Alla barnen åt vanligt kött utom Sandra,
för hon åt alla andra. HAHAHAHAHAHAHAHA jag dör. jag är kul. fast daniela är kuligast.
Ät en kvast.

Inga kommentarer: