torsdag 5 mars 2009

Chill? Pill? Grill?

Vi hade ingen Drama idag och vet ni hur skönt det var? :)
Inte nog med att vi slapp vår atroposofpåtändasegfanlärare så slutade vi halv 3 istället för halv 5, hur underbart?

Jag var snäll igår på gympan :)
Gympaunge: Josefin kan vi....
Jag: Nej.
Gympaunge: Men, kan...
Jag: Nej.
Då gick hon därifårn, undrar varför?

Religionen idag gick...eh... bra?
Vi skulle ha seminarium om artiklar vi läst. Vi var 10 stycken som läst samma artikel.
Det började väl helt okej och vi pratade lite var och sen frågar vår lärare om vi kan berätta lite om bakrunden till det som hände i Iran under 1900-talet och alla i gruppen sitter tysta med frågetecken i pannan. 10 stycken och ingen kan svara, då har man lyckats! :)

Har du sett Bobby Begins? ^^

Jag vill till Idre, nu? NU? nu!
Aja bara 5 veckor kvar. meeeeew.

Puss och baka, vill du ha en kaka?

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG VILL HA MASSA MED KAKOR <3 flupp